- Opracowywanie nowatorskich materiałów dydaktycznych.
Członkowie naszego Stowarzyszenia uczestnicząc w pracach projektu HELP stworzyli niepowtarzalne, autorskie materiały dydaktyczne przeznaczone do nauczania specjalistycznego medycznego języka angielskiego. Beneficjentami programu są pracownicy służby zdrowia, w tym z branży turystyki medycznej, studenci kierunków medycznych i paramedycznych oraz kierunków filologicznych.
- Używanie nowoczesnych technologii wspierających kształcenie językowe w formalnym, pozaformalnym i nieformalnym procesie edukacji.
Realizując założenia projektu HELP członkowie konsorcjum opracowali innowacyjne narzędzie przeznaczone do używania na urządzeniach mobilnych. Nowoczesne technologie wspierają kształcenie formalne, a jednocześnie umożliwiają swobodne uczenie się w dogodnym dla kursanta trybie.
- Rozwijanie innowacyjnych koncepcji metodycznych i pedagogicznych w procesie nauczania specjalistycznego języka angielskiego.
Działając jako zespół profesjonalistów z różnych obszarów nauki stworzyliśmy poradnik dla nauczycieli kształcących w zakresie specjalistycznego języka angielskiego. Nasze wskazówki dydaktyczne pomagają stworzyć własne materiały edukacyjne rozwijające podstawowe kompetencje (mówienie, słuchanie, słownictwo, czytanie, pisanie) z zakresu specjalistycznego języka angielskiego.
Listening-good practice exercises didactic input
Reading-didactic methodological input
Reading-good practice exercises
Speaking-didactic methodological input
Speaking-good practice exercises
Vocabulary-didactic methodological input
Vocabulary-good practice exercises
Writing-didactic methodological input